Kwalifikowany Podpis Elektroniczny
Jesteśmy autoryzowanym Partnerem firmy EuroCert, która jest jednym z kwalifikowanych podmiotów upoważnionych przez Narodowe Centrum Certyfikacji do wydawania kwalifikowanych podpisów elektronicznych. Chcąc uzyskać podpis kwalifikowany należy się z nami skontaktować i umówić na wizytę w naszym punkcie lub z dojazdem do klienta. Podczas spotkania uzyskają Państwo gotowy do używania podpis kwalifikowany w jednynie 20 minut, nie należy niczego wypełniać ani jeździć – wszystkie formalności załatwiamy na miejscu.
Świadczymy usługi na terenie Łodzi, Zgierza, Aleksandrowa Łódzkiego, Konstantynowa Łódzkiego, Lutomierska i Pabianic.
Odnawianie certyfikatów obsługujemy też zdalnie dzięki czemu jesteśmy w stanie pomóc klientom z całej Polski.
Centrum Podpisu Elektronicznego EuroCert generuje Certyfikaty (bezpieczne podpisy elektroniczne) zgodnie z wymaganiami ustawy z 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. Nr 130, poz.1450) wraz z urządzeniami do tego potrzebnymi. Zgodnie z ustawą, bezpieczny podpis elektroniczny stosowany przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu jest równoważny pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu.
W skład nowego zestawu do składania podpisu elektronicznego wchodzi: Certyfikat Kwalifikowany, karta kryptograficzna oraz czytnik karty kryptograficznej. Zestaw musi zostać przez nas zweryfikowany (jest to osobiste potwierdzenie tożsamości zamawiającego) po pomyślnej weryfikacji i instalacji certyfikatu na karcie kryptograficznej podpis elektroniczny jest gotowy do użytku. Instalujemy podpis kwalifikowany również na posiadanych przez klienta czytniku kart kryptograficznych. Zakupione u nas certyfikaty mają ważność 2 lata od momentu instalacji na karcie!
Oferujemy sprzedaż i odnawianie certyfikatów kwalifikowanych. Należy pamiętać, że sam zakup odnowienia nie jest jednoznaczny z przedłużeniem ważności certyfikatu, odnowienie trzeba wykonać na jeszcze ważnym certyfikacje! Procedura odnowienia może obyć się zdalnie dzięki czemu oferujemy swoje usługi klientom z całej Polski. Odnawiamy wszystkie certyfikaty bez znaczenia w którym centrum certyfikacji został zakupiony kwalifikowany podpis elektroniczny. Dla klientów przechodzących z innego centrum certyfikacji do oferującego przez nas produkty EuroCert przyznajemy korzystne rabaty.
Jak uzyskać Podpis?
Wybór zestawu do składania podpisu elektronicznego.
Kontakt z nami w celu rezerwacji terminu spotkania.
Potwierdzenie tożsamości klienta na podstawie dokumentu.
Podpisanie umowy, odbiór gotowego podpisu kwalifikowanego.
Instalacja oprogramowania i niezbędnych składników w systemie operacyjnym komputera.
Cały proces zajmuje tylko 20 minut!
Produkty
Najpopularniejsze zastosowanie Kwalifikowanego Podpisu Elektronicznego
Przesyłanie danych do ZUS w programie Płatnik.
Wysyłanie e-deklaracji.
Podpisywanie plików JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego).
Zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.
Wszelkie relacje pomiędzy administracją i urzędami.