Podpis elektroniczny EUROCERT 2018-01-23T12:14:24+00:00

Kwalifikowany Podpis Elektroniczny

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem firmy EuroCert, która jest jednym z kwalifikowanych podmiotów upoważnionych przez Narodowe Centrum Certyfikacji do wydawania kwalifikowanych podpisów elektronicznych. Chcąc uzyskać podpis kwalifikowany należy się z nami skontaktować i umówić na wizytę w naszym punkcie lub z dojazdem do klienta. Podczas spotkania uzyskają Państwo gotowy do używania podpis kwalifikowany w jednynie 20 minut, nie należy niczego wypełniać ani jeździć – wszystkie formalności załatwiamy na miejscu.

Świadczymy usługi na terenie Łodzi, Zgierza, Aleksandrowa Łódzkiego, Konstantynowa Łódzkiego, Lutomierska i Pabianic.

Odnawianie certyfikatów obsługujemy też zdalnie dzięki czemu jesteśmy w stanie pomóc klientom z całej Polski.

Centrum Podpisu Elektronicznego EuroCert generuje Certyfikaty (bezpieczne podpisy elektroniczne) zgodnie z wymaganiami ustawy z 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. Nr 130, poz.1450) wraz z urządzeniami do tego potrzebnymi. Zgodnie z ustawą, bezpieczny podpis elektroniczny stosowany przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu jest równoważny pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu.

W skład nowego zestawu do składania podpisu elektronicznego wchodzi: Certyfikat Kwalifikowany, karta kryptograficzna oraz czytnik karty kryptograficznej. Zestaw musi zostać przez nas zweryfikowany (jest to osobiste potwierdzenie tożsamości zamawiającego) po pomyślnej weryfikacji i instalacji certyfikatu na karcie kryptograficznej podpis elektroniczny jest gotowy do użytku. Instalujemy podpis kwalifikowany również na posiadanych przez klienta czytniku kart kryptograficznych. Zakupione u nas certyfikaty mają ważność 2 lata od momentu instalacji na karcie!

Oferujemy sprzedaż i odnawianie certyfikatów kwalifikowanych. Należy pamiętać, że sam zakup odnowienia nie jest jednoznaczny z przedłużeniem ważności certyfikatu, odnowienie trzeba wykonać na jeszcze ważnym certyfikacje! Procedura odnowienia może obyć się zdalnie dzięki czemu oferujemy swoje usługi klientom z całej Polski. Odnawiamy wszystkie certyfikaty bez znaczenia w którym centrum certyfikacji został zakupiony kwalifikowany podpis elektroniczny. Dla klientów przechodzących z innego centrum certyfikacji do oferującego przez nas produkty EuroCert przyznajemy korzystne rabaty.

Jak uzyskać Podpis?

  • Wybór zestawu do składania podpisu elektronicznego.

  • Kontakt z nami w celu rezerwacji terminu spotkania.

  • Potwierdzenie tożsamości klienta na podstawie dokumentu.

  • Podpisanie umowy, odbiór gotowego podpisu kwalifikowanego.

  • Instalacja oprogramowania i niezbędnych składników w systemie operacyjnym komputera.

  • Cały proces zajmuje tylko 20 minut!

Produkty

Najpopularniejsze zastosowanie Kwalifikowanego Podpisu Elektronicznego

  • Przesyłanie danych do ZUS w programie Płatnik.

  • Wysyłanie e-deklaracji.

  • Podpisywanie plików JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego).

  • Zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.

  • Wszelkie relacje pomiędzy administracją i urzędami.

Skontaktuj się z nami i zamów